Pages

besday

Lilypie Kids Birthday tickers

17 March 2010

drama bersiri astro "KIAH PEKASAM"


















pada bulan Mac 2010, datang lak 1 team shooting kat rumah ubtuk tayangan astro. cerita Kiah Pekasam. Kiah nya si Rozita lah. selain rozita, ada azza elite, zain saidin (adik sasha saidin) n pelakon2 lain (aku pun tak berapa kenal. veteran gak la). aku sempat jumpa azza ja. sebab aku cbuk keja n selalu balik lewat. Part rozita cuma siang ja so aku tak sempat jumpa dia sebab aku balik keja malam. azza lak aku sempat jumpa.mmg ramah giler. orang yang ceria n tak sombong langsung. sory aku tak upload gambar kat rumah aku sebab aku sendiri tak sempat tangkap gambar diorang. apa-apa pun BEST NYER......

2 comments:

  1. bila ek citer kiah pekasam ni ditayangkan? X sabar nak tengok. Cam best je. Pelakon utama dia yg paling best. Kak Rozita yg meletop!

    ReplyDelete
  2. citer tu dah tayang dah...
    stiap isnin kul 9.00 malam kat astro warna
    mesti tengok sebab bukan senang nak tengok rozita menari

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails