Pages

besday

Lilypie Kids Birthday tickers

27 November 2010

BaD dAY 4 mE

aduhai.....teruk sangat aku nie. 2 bad thing happen to me today. firstly, selepas aku ke kenduri member sekolah di dewan warisan (ezreen muhaizie & dr.arini dahlia), aku ke pasaraya aneka nak beli barang sikit. selepas tu mak aku ajak ke kedai kain di seberang jalan. pada mulanya anis taknak ikut, so aku tinggalkan dia dengan kunci masih d keta. tetiba ja aku tgk dia keluar lak nak ikut. alamak...aku dah kunci keta.ingatkan dia taknak pi aku tinggalkan kunci untuk dia untuk dia dengar radio. bengang pun ada takut pun ada. yelar takut kena marah... nak di tambahkan perisa, kunci spare duk dalam bag n bag lak aku letak dalam keta. aku call ayah minta tolong, mmg kena ceramah habis. lg teruk bila aku bg tau pasal kunci spare. huhuhu...... pastu dia cakap kawan dia datang nanti. so aku pegi kedai kain dulu. tp hati mmg takut. takut kena marah dengan ayah. (aku mmg amat takut dengan ayah aku bila dia marah). masa di kedai kain tu pun aku tak ambik bab sangat kain2 kat situ. yelar kepala aku duk pikir, pikir, pikir n pikir apa yang aku akan kena dengan ayah aku. lepas habis beli kain, aku pun jalan ke keta. tetiba ja aku rasa kasut aku dah longgar. aduh.............kasut pulak putus lak. baru pakai tak sampai sebulan dah putus lak. ni mesti sebab masa banjir almari kasut terjatuh dalam air. mak aku lak dah di seberang jalan. aku call anis suh dia beli kasut di aneka.aku tunggu lar di seberang cni dengan kasut yang hampeh tu. lepas mak aku beli selipar, aku pun ke keta. ayah aku belum sampai. 5minit tunggu baru dia sampai. muka dia mmg marah. aduh padan muka aku. dah tu susah nak buka lak tu. lg la aku kena. bukan ayah aku sorang je yang mai, orang lalu lalang pun datang tolong. terima kasih bebanyak. jumpa lak dengan kak ija, julia n adik zai. lamanya tak jumpa diorang. dah makin montel ju n adik. tak lama lepas tu kawan ayah pun sampai. tak sampai 5 minit dah siap. mc gaver betul la diorang ni. lepas tu, aku terus ke kedai kunci. aku buat 3 kunci spare.uncle tu siap kata kat aku, "kunci selalu hilang ker" n aku pun balas "a'a..mmg pun". padahal aku malu nak cita, aku baru ja lepas kisah TERTINGGAL KUNCI DALAM KETA.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails