Pages

besday

Lilypie Kids Birthday tickers

16 March 2011

OH.....BLACKBERRY


aku memang tak pandai saving duit la. aku baru pakai blackberry 9870 (bold 3) tak sampai sebulan terus swap dengan bdk uitm n topup rm450.00. kalu tau kat mak aku....habis la aku...

aku jual bb tu ada banyak sebab
- rumah aku susah untuk coverage 3g celcom
- nak pasang internet di hp sangat mahal (celcom pekej 50 + 68 = rm118 setiap bulan)
- bb sebenarnya tak banyak funtion
- wifi dia kalu tmpat yang line tak clear dia akan tolak duit ( sebagai bukti bill aku kena rm90.00 lebih kerana aku buka wifi di langkawi seaview)

so aku ambik langkah untuk jual....aku swap dengan nokia e72 dengan seorang budak uitm (baik sangat dah macam adik sendiri)....rugi ckit ar sebab hp aku blm ada calar lg tp hp dia dah ada ckit tp masih berkeadaan elok.

bukan aku tak menggalakkan korang untuk tidak membeli bb bold 3 tp jangan jd cm aku. beli terus tanpa survey......

1 comment:

  1. tu la..
    kecuaian mmbwa padah..
    make sure,make a right choice

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails