Pages

besday

Lilypie Kids Birthday tickers

18 October 2010

my birthday @ unit hasil

Tanggal 8 oktober lepas adalah besdaya aku yang ke 25. suku abad dah... so bila ada besday geng unit aku akan celebrate. di hari jumaat yang mulia tu, diorg buat kenduri laksa untuk aku. bestnya bili diri dihargai. kek kat atas aku order di syurahomemade. ramai yang memuji kesedapan dan kecomelannya.hehehehehe................so sesiapa yang nak mengordernya janganlah segan2 untuk klik link tersebut. aku order dengan cheese tart blueberry...sedapnya...

Layanlah beberapa keping gambar yang sempat di candid....

dua budak nakal di unit hasil

hani n azad berebut kek

mommy n boboy

harni menyerang laksa

laksa paling best


azad dan boss

cheese tart bluberry

terhangat di pasaran

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails