Pages

besday

Lilypie Kids Birthday tickers

18 October 2010

wedding card design by me

Masa meeting penetapan hari perkahwinan paksu, aku telah diberi tugas untuk menyediakan kad kahwin. sesimple mungkin n yang low budjet....so aku pikir punya pikir, aku ambik keputusan untuk buat sendiri. tak banyak dalam 200 keping ja. yang vip punya lain cita. aku pun survey di internet.belek punya belek akhirnya aku berkenan dengan 1 design. memang tak pandang yang lain dah. sesuai dengan aku yang nak lain dr yang lain n low budjet.




amacam....cantik tak? so sesiapa yang nak order card ni jangan segan2 untuk hubungi aku ek. design plan rumah pun aku boleh buat walaupun tak ambik lukisan kejuruteraan. hehehehehe............ harga boleh dirunding seminima mungkin.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails