Pages

besday

Lilypie Kids Birthday tickers

31 January 2011

Lagu YanG Ku CinTai.......

Dulu aku amat jatuh cinta dengan lagu "sofea jane" nyanyian black mentor. memang suka sesangat.mungkin masa nia aku terlalu mengharap pada sidia M.A.R.masa ajl yang lepas pun aku berharap sangat lagu tu boleh menang.tak dapat juara, no.2 pun takpe lah...tapi hampeh betul, tak menang apa pun.juri tak sependapat dengan aku pun.huhuhu.....

Tapi lepas aku tengok citer "la ikra ha fiddin" lakonan amani dan zachery francis kat astro prima, aku terus jatuh cinta dengan 1 lagu nyanyian ayushita ( penyanyi indon ) tajuk "tuhan beri aku cinta".lagu ni memang sesuai untu aku layan di kala aku kesunyian. lirik dia memang menyentuh hati aku.sedihnya......


Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails