Pages

besday

Lilypie Kids Birthday tickers

02 January 2011

nEw AuntiE


Selamat pengantin baru buat shukur (paksu aku) n miza...diorg selamat di ijabkabul pada 05.12.2010. majlis resepsi sebelah perempuan berlangsung pd 18.12.2010 dan sebelah lelaki lak pada esoknya 19.12.2010. mmg best sesangat kenduri ni....pakcik n makcik taja set pelamin n mjang lak taja set bilik tido, aku lak taja hantaran, doorgift n kad kahwin jer. seronok nyer....nanti time aku ada penaja ker? hehehehe.......untuk kenduri ni aku ambik cuti 2 hari awal. aku seronok bila kami sekeluarga bekerjasama untuk kenduri ni.

MAJLIS AKAD NIKAH 05.12.2010

berdebar-debar

2 kali lafaz gak la

debaran menunggu

senyuman terakhir sebagai title 'bujang'

cincin akad nikah

sebelah perempuan

doa selamat

akhirnya dah dapat 'permit'

sudah bergelar suami isteri

MAJLIS RESEPSI SEBELAH PEREMPUAN 18.12.2010












MAJLIS RESEPSI SEBELAH LELAKI 19.12.2010

meja makan ciptaan pakcik

pelamin ciptaan pakcik n makcik

set bilik tajaan dan ciptaan sepenuhnya oleh mjang laila






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails